Werkwijze Notarisvergelijk.nl

In slechts 5 eenvoudige stappen uw hypotheekakte en leveringsakte:

Stap 1:
Vul de plaats of postcode in. Selecteer eventueel een ander woningwaarde en eventueel extra diensten in de “Keuzehulp”.

Stap 2:
Vraag een offerte aan bij de notaris van uw keuze en u ontvangt deze per e-mail.

Stap 3:
Wilt u gebruik maken van onze offerte, dan heeft u 2 mogelijkheden om deze te bevestigen:

  • De button "Direct afspraak maken" die gelijk op de pagina staat nadat u de offerte aanvraag heeft gedaan;
  • In de offerte die u via de e-mail heeft ontvangen kunt u de button "Afspraak maken" aanklikken;

    Stap 4:
    Na het verwerken van uw gegevens ontvangt u van BIJN.nl de definitieve opdrachtbevestiging. Om de snelheid te bevorderen zal BIJN.nl de notaris rechtstreeks vragen om met u contact op te nemen voor het inplannen van de afspraak. Binnen enkele dagen ontvangt u vervolgens een mail met extra uitleg. De makelaar en financieel adviseur zullen deze bevestigen ook ontvangen, indien deze partijen bij BIJN.nl bekend zijn;

    Stap 5:
    U levert de door ons verzochte gegevens zo spoedig mogelijk aan (legitimatiebewijs, kopie getekende hypotheekofferte etc.). Gedurende de looptijd van het dossier wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de status, op die manier kunt u er samen met ons voor zorgen dat alles zo snel mogelijk geregeld wordt. Zodra het dossier compleet is zullen wij een afspraak voor u inplannen in de agenda van de notaris. De concept akte(n) en nota('s) worden opgesteld en per e-mail naar u toegestuurd. Wij doen ons best om dit uiterlijk drie werkdagen voor transport te doen, op die manier heeft u de tijd om de stukken goed door te nemen. U wordt ontvangen op het besproken notariskantoor. Hier zullen de akte(n) besproken en ondertekend worden.

  • LOGIN GEGEVENS VERGETEN?

    Gebruikersnaam en Wachtwoord van uw BIJN.nl Zakelijk account vergeten? Vul hieronder uw BIJN.nl Zakelijk e-mailadres in en ontvang direct uw login gegevens.